خدمات تعمیرات و سرویس کولر آبی

خدمات تاسیسات ساختمان و ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و تعمیر کولر آبی و سرویس ان

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

خدمات تعمیرات و سرویس کولر آبی

۵ بازديد

تعمیر کولر آبی

در سرویس سالانه راه اندازی و تعمیر کولر آبی اگر خرابی خاصی در کار نباشد این موارد بررسی و تنظیم می شود:

  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • آب بندی کف کولر
  • رگلاژ تسمه
  • چک کردن پمپ کولر آبی
  • چک کردن الکتروموتور و تنظیم جای آن
  • چک کردن مسیر باد کولر 
  • تنظیم لوتر کولر 
  • بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات کولر

در هر کدام از این قسمت ها ممکن است ایرادی بوجود آمده باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعاتی داشته باشد. در این صورت تعمیرکار کولر آبی آچاره حتما با شما هماهنگ می کند و با موافقت شما اقدام به خرید قطعات مورد نظر و نصبشان برای کولر آبی شما می نماید.

شایان ذکر است که تعویض پوشال برای راه اندازی کولر آبی هایی کاربرد دارند که قاعدتا از پوشال استفاده می کنند. برخی کولرهای جدید بجای پوشال از پدسلولزی استفاده می کنند. پدهای سلولزی کارایی بیشتری دارند اما جایگاهشان در کولر آبی مشابه پوشال است. پس چه برای تعویض پوشال و چه سرویس کولر آبی با پدسلولزی این نوشته می تواند مفید باشد. تعمیر کولر آبی

البته هر کدام از این اجزای کولر داستان خودشان را دارند و شما می توانید جزییات بیشتری  از آنها بدانید. ما سعی کرده ایم در وبلاگ آچاره برخی موارد را برای شما بیشتر بشکافیم تا اگر کسی به جزییات و چگونگی تعمیر علاقه داشت بهتر بتواند از آن استفاده کند.

خدمات تعمیر کولر آبی شبانه روزی

در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران تمامی خدمات به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه میشود.یکی از این خدمات شبانه روزی تعمیر کولر آبی شبانه روزی است. همه ما میدانیم که برخی از شب های تابستان بسیار گرم است و بدون شک نیاز به کولر آبی است.اما تصور کنید در این شب کولر آبی شما خراب شده است. جای نگرانی ای وجود ندارد چرا که تنها با یک تماس با ما مشکل شما حل میشود. استادکاران ما مجهز به تمامی وسایل و قطعات مورد نیاز برای تعمیر کولر شما هستند. خدمات تعمیر کولر ابی بلوار فردوس

آیا در سرویس کولر آبی پوشال ها نیز باید تعویض شود؟

پوشال های کولر آبی و تعویض آن ها یا بهتر است بگوییم طول عمر آن ها بستگی به عوامل مختلف مانند سختی آب و جنس خود پوشال دارد.با این حال پوشال ها باید توسط استادکار بررسی شوند و اگر نیاز به تعویض داشته باشند به مشتری اعلام میشود. به طور کلی عمر پوشال ها دو سال است. کولر های سلولزی که مجهز به پد سلولزی هستند بر خلاف پوشال های معمولی هر چهار سال نیاز به تعویض دارند البته در برخی موارد کمتر نیز میشود.

در راستای بررسی اهمیت سرویس‌های دوره‌ای کولرهای آبی همین را بگوییم که می‌توانند مانع از بروز خرابی در این وسایل شوند تا دیگر نیازی به تعمیر نمودن آن‌ها نداشته باشید. آب‌گیری نمودن، تنظیم نمودن شناورها، بازدید نمودن از مسیرهای لوله کشی، تعویض پوشال و یا روغن‌کاری موتور از جمله اقداماتی به شمار می‌روند که به‌عنوان سرویس‌های دوره‌ای شناخته می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را به‌عنوان تعمیرات کولرهای آبی در نظر گرفت. این سرویس‌ها تا جایی می‌توانند به شما کمک کنند که کولر دچار خرابی نشده باشد اما زمانی که کولر خراب شود باید دست به آچار شد و به فکر تعمیر نمودن آن بود. تعمیر کولر آبی شهران

خیلی پیچیده نیست! به طور خلاصه می توان گفت هر چه نحوه کار، نصب و سرویس کولر آبی مختصر تر باشد، کارایی و هوادهی آن بیشتر شده و منجر به افزایش باد کولر آبی می شود. 

  • انتخاب درست کولر آبی: نوعی از کولر آبی را انتخاب کنید که قدرت هوادهی ‌اش متناسب با فضای مورد نیاز شما باشد. همچنین لطفا به برچسب انرژی توجه کنید.
  • جانمایی کولر آبی: هر چه فاصله کولر آبی از فضایی که می خواهید خنک شود، بیشتر باشد اتلاف انرژی آن بیشتر و کارایی آن کمتر می شود.
  • سایه بودن مکان کولر آبی: سعی کنید جایی که کولر آبی نصب می شود، در سایه باشد تا از اتلاف انرژی جلوگیری بشود. هر چه بیشتر کولر آبی در معرض آفتاب باشد انرژی بیشتری صرف خنک کردن هوای وارد شده به کولر آبی می شود که طبیعتا کارایی کولر را کم می کند. همچنین می توانید از سرویس کولر آبی استفاده کنید و بدون تغییر دادن جای آن برای کولر آبی یک سایه ‌بان درست کنید. این کار هزینه زیادی ندارد و تاثیر هزینه آن را به خوبی در قبض برق پرداختی مشاهده خواهید کرد!
  • تنظیم دقیق جای کولر آبی: به مرور زمان و با توجه به لرزش دایمی ناشی از موتور کولر آبی، این امکان وجود دارد که اتصال کولر به کانال هوا که معمولا از طریق یک پارچه برزنتی صورت می‌ گیرد به خوبی برقرار نشده و هوا از آن نشت کند؛ این مورد مانع افزایش باد کولر آبی می شود، پس برای سرویس کولر آبی این نکته را هم در نظر بگیرید.

در چنین وضعیتی گام اول عیب‌یابی نمودن و تشخیص ایرادات کولرها است تا بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن خرابی ایجاد شده را برطرف نمود اما فراموش نکنید که این امر کاملاً تخصصی بوده و لازم است توسط متخصصین مجرب انجام شود. دلایل مختلفی می‌توانند موجب خرابی کولرهای آبی شده و شما را با مشکلات متعددی مواجه سازند اما بایستی بدانید در حال حاضر نمایندگی تعمیر کولرآبی سعادت‌آباد به‌خوبی می‌تواند به شما در برطرف نمودن چنین ایراداتی کمک کند.

منبع : https://www.khadamatthehran.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
برای ارسال نظر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید
جهت عضویت اینجا کلیک نماید و یا برای ورود اینجا کلیک نمایید